Ignalinos rajono turizmo informacijos centras

Pėsčiųjų maršrutas „Sveikatos taku“ (P3)

Parsisiųsti GPX
Trumpai apie maršrutą
23 km
7.5 val.
Maršruto danga
1% Asfaltas
1% Žvyrkelis
1% Miško kelias

4.30 val trukmės 12 km žiedinis pėsčiųjų maršrutas.

Maršrutas skirtas pasivaikščiojimui miško takeliais stiprinant sveikatą.  Gaivus pušynų oras, paukščių čiulbesys, besimainantys nuostabūs gamtos vaizdai praskaidrins nuotaiką. O jei keliausite tinkamu laiku - parsinešite mėlynių ar baravykų kraitelę.

Maršruto pradžia prie Aukštaitijos nacionalinio parko lankytojų centro. Išėję į Lūšių gatvę sukite kairėn. Už 200 m sukite dešinėn į Pašakarvio gatvę. Dar už 200 m asfaltuotas kelias baigiasi. Nuo Palūšės iki Šilinės veda tiesus kelias. Ties Šiline kelias daro staigų posūkį į kairę, žvyrkelis pereina į miško keliuką. Juo keliaukite apie 1 km, kol pasieksite stovyklavietę. Iš karto už jos prieisite asfaltuotą kelią. Sukite dešinėn ir už 150 m kairėn, į mažą miškan vedantį keliuką. Jau pradžioje jis šakojasi, laikykitės dešinės. Netrukus išeisite į palaukę. Prieš pat privačios valdos ženklą kelias suka kairėn į mišką. Pasukę į mišką pirmoje sankryžoje laikykitės kairės, antroje - dešinės, pietryčių krypties. Už vieno km išeisite į didesnį kelią. Toliau keliaukite pietryčių kryptimi ir už 1 km pasieksite Peleko kaimą. Per privačią valdą pereikite pėsčiųjų takeliu. Nuo Peleko miško keliuku žingsniuokite į šiaurės rytus, vėliau į šiaurę. Prie Pegaso skulptūros išeisite į sužymėtą sveikatingumą taką. Toliau sekite baltus ir geltonus ženklus šiaurės kryptimi ir pasieksite Palūšę.

Maršrutas parengtas Aukštaitijos Nacionalinio parko.

Atsiliepimai

Komentuoti

Išmanioji programėlė / Audio gidas

Tai - interaktyvi, naujoviška, šiuolaikinių technologijų sprendimais pagrįsta mokymosi ir kultūros pažinimo priemonė skirta Lietuvos ir užsienio lankytojams pažinti mūsų krašte esančius reikšmingus ir unikalius kultūros paveldo objektus bei žymius žmones